kolmapäev, veebruar 24

püha jumal, kuidas ma suve tahan. täiesti uskumatu. mõtlen suvele ja uskumatult palju liblikaid lendab järsku igal pool ringi.

eile käisime rassu juures. suhteliselt lahe oli kusjuures, ma arvan. nägin üle ülipika aja lasnakaid ja oeh. ma ei teagi. hommikul oli selline. perfektne pühapäevahommik. ärkasime crissu ja annemariga ja siis rääkisime juttu mingi kaks tundi voodis lihtsalt. siis ajasime üles end. istusime veel paar tundi köögis kogu kaadriga, rääkisime juttu, sõime jne. siis läksime crissu ja annemariga kohvikumi, vanalinna. jõime kohvi ja sõime mingeid wrap-e ja salateid. nii pöörfi lihtsalt, et uskumatu. siis tulime crissuga siia, õmblesime lampi mingeid asju, mis kumbalgi välja ei tulnud, veidi feil : d. siis läksime tema poole, sõime ja läksime õue. mingi üle tunni aja lihtsalt rookisime lund. ja siis ronisime ta maja ees oleva kahemeetrise lumehunniku otsa. ma suutsin sealt selg ees alla kukkuda, muidugi, eksole. igatahes me olime puusani lumes vahepeal. tundsin ennast nagu mingi väike laps, nii hea muretu oli : ). ei usu ise ka kui mõnus päev täna oli.

tõesti hakkasin mõtlema, et mis ma edasi peale hakkan. peale üheksanda lõpetamist. mõtlesin, kui kiiresti kõik läheb - nagu, ma mäletan, kui ma seitsmenda klassi katsetele läksin kahekümne esimesse, nüüd hakkan vaikselt üheksandat lõpetama juba. mis värk on? wait a second, ma tahan, et mul oleks aega korraks maha rahuneda, peatuda ja mõelda. mis ma edasi teen? kuhu ma edasi õppima lähen? MIDA ma edasi õppima lähen? mis ma peale üheksanda lõpetamist teen? appi mul on nii palju küsimusi, aga vastuseid pole. aga samas, kui ma selle peale mõtlen, et ma selle peale mõtlen, siis need asjad ei loe. need on nii väikesed asjad, et need lihtsalt ei loe. palju tähtsam on see, et mul on nii palju häid sõpru tegelikult. aitäh, musid, et te olemas olete. aitäh ausalt. mul on mingi ma isegi ei tea mis tuju praegu, et ma sellistest asjadest mõtlen. ja kirjutan. üldse mitte minulik, eksole? kui mina diipi teksti panen, siis see on tavaliselt lihtsalt selleks, et kõiki segadusse ajada, õu millest ta jälle räägib? eks?

ma tahan suve. tahan plätudega ringi lasta ja päevitada ja liivane olla. ja ööd läbi üleval olla ja väljas käia ja ennast hästi tunda. ja lõbutseda. ja vahetpidamata oma kõige paremate sõprade ja sõbrannadega olla. ma ei suuda enam ära oodata. see veerand kestab põhimõtteliselt kolm nädalat veel. mis see siis ära ei ole? viimane nädal on lebo nii kui nii. siis veel üks veerand. ja eksamid. ja lõpetamine. ja siis ongi nii.

ma olen terve selle sissekande kirjutamise aja seda kuulanud. see ei lähe tegelikult üldse teemasse. aga see-eest läheb see hinge. kusjuures, ma polegi tegelikult armunud praegu kellessegi, keegi pole isegi silmapiiril vist praegu. minu jaoks vist midagi uut. aga kuulge, kui järgi mõelda, siis tegelikult see lugu läheb küll teemasse. millegipärast hakkasin ma alles nüüd sõnu kuulama, haha? aga hästi natukene.
leave me alone, leave me alone, stupid love songs. let it go. turning off the radio.

ma arvan, et ma olen praegu õnnelik.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar