pühapäev, veebruar 28

nonii. täna oli moešõu. ülihästi tuli välja, ma olen sitaks rahul meiega. kui pildid netti tulevad, šeerin linki jne. tänase päeva looks on kohe väga kindlasti see. liikumine ei läinud kellelgi sassi ja kuigi annemaril ja marjel riided seljas lagunema hakkasid, siis see mängiti lõppude lõpuks väga hästi välja. ok ma sitaks rahul ühesõnaga.

pool päeva peale show-d istusime lihtsalt solarises annemariga. reaalselt. ma olin annemarile cd-plaadi pähe pununud ja pool keskust mõtles lihtsalt, et ou dude, miks sul plaat peas on? : D ja see oli lihtsalt nii kirjeldamatult naljakas. siis tuli joel. ja me naersime veel 10 aastat seal. igatahes. siis sõitsime siia, nüüd on annemari siin. vaatasime jefafaa dunnhammmm dot commm-i. naersime lolliks. tulemused on olemas - annemari köhib nagu segane : ). head ööd umbes eks. haha, ahjaa, tal käterätik suu ees, sest mu issimusi magab kõrvaltoas. : D suht reaalne.
noh, igatahes. järgmine nädal koolis ei käi, sest siis on young ideas for europe. nädal aega lihtsalt. tuimalt. me suht reaalsed ka. tegelt mul on koolis ülihea seis hetkel, üks kaks on venekeeles, mida ma enam parandada ei saa, aga veerandi peale on ainult kaks kolme. nagu i'll take my bow now.

"eiei, ma ei taha täissuitsuvorsti, see on kõva nagu lehmad"

meil hakkas sitaks igav vist, tegime kahe peale uue headeri ka sellele lollakale blogile : ). ma ülirahul sellega, kui keegi välja loeb, siis repp : D

2 kommentaari:

  1. Mulle meeldib su blogi..

    VastaKustuta
  2. http://lookbook.nu/files/looks/large/496839_canyoufeelitraveisking.jpg?1267321828 üks hot poiss sulle siia.

    Kommi

    VastaKustuta