pühapäev, veebruar 21

ömemäm. sisukas nädalavahetus, vist. reedel peale kooli läksin korra koju, sest teadsin, et enne laupäeva õhtut ma kindlasti koju ei jõua. tulin linna tagasi, hakkasin muusikakooli minema ja oi-oi, auto sõitis ülekäigurajal otsa. ei, reaalne, eks? ainult minuga juhtub. igatahes, muusikakooli ei jõudnudki, läksin traumapunkti, vahtisin seal 2h, annemari tuli järgi ja läksime jõlkuma. jõlkumine, nagu jõlkumine ikka, mingi 12 paiku läksime hessi ja siis kommi juurde. ma vajusin mingi enne ühte ära juba, kommi oli veel netis : ).

hommikul oli kommil kell 9 äratus. FUUU. siis 3 tundi vahtisime niisama. seejärel läksime korra kaubamajja ja ee. mina läksin mustamäele, marje juurde. seal siblisime moešõu asjadega, jea, saime teise meie kooli võistkonna poolt loobumisvõidu. vähehea. anyways, seitsme paiku otsustas annemari, et nii, nüüd lähme jaagu poole. no olgu. läksime sinna. suht tore oli, dildosõjad ja mis kõik veel : D. uusi tutvusi sain ka, väga fain : ). viimase bussiga tulin koju, olin veel mingi pool tundi netis ja läksin magama. hommikul ärkasin. sabakont, raisk, valutab hullult. oeh ma ei tea. ma nii vässu kuidagi, kuigi olen küll maganud.

ma ka ei tea.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar