neljapäev, august 28

ütleme nii, et pool aastat vahet pidada on selline standard. panin endale bloggeri isegi siia üles lemmikuteribale, et ära ei unustaks. ei ole unustanud, ei viitsi lihtsalt. niisiis, jälle, viimase postituse lugesin läbi, vaatasin, ohoo, jälle muutused-värgid-särgid.

teine kursus hakkab...nelja päeva pärast. ma muidugi megaleilis ja mida kõike, kihvt ju, uued ained, me polegi enam kõige nooremad, ja KÕIGE KIHVTIM - mul on reeded vabad. JAA! katsuge te mul ära rikkuda seda mingite individuaalainete või ma ei teagi, millega. tunniplaan loksus ikka ilusti paika. see tähendab, et mul on kolm päeva nädalavahetust, mis omakorda tähendab, et mul on ehk isegi jooksvalt semestri jooksul aega õppida, et sessi ajal kergem oleks, oooo :)

järgmine asi on see, kuidas ma vingusin, et ma kunagi kodus ei käi. heh, see nüüd muutub. esmaspäeviti on mul selline tore 6-tunnine auk tunniplaanis, nii 12-st 6-ni. ja mis sinna vahele tuli? ohohoo, isa kutsus mind appi enda ansamblit juhendama. merivälja koolis. kolmest poole viieni. MIS TÄHENDAB, et ma lähen peale kooli koju, vanemate juurde, hängin seal, peame isaga plaani, saan nendega juttu rääkida ja mis kõik. kaob ära see probleem, et ma ei satu sinna või et ma ei viitsi reisida. positiivseks teeb asja see, et ma ei pea sõitma otse õikalt meriväljale või vastupidi, mul on vahepeal koolis ka vaja käia, nii hommikul kui õhtul. niisiis see reis ei tundugi ehk nii pikk. teine positiivne jupp selle asja juures on muidugi see, et kuna ma niikuinii juba pedagoogilist eriala õpin, siis võiks ju praktiseerida ka seda värki. kõik ju väidavad et oiii mari sa oled nii hea õpetaja. eks ma siis hakkangi õpetajaks : )

olen nüüdseks natuke rohkem jõudnud mõelda ka selle peale - ma ju tean, et need kaks aastat ülikooli lähevad natuke liiga kiiresti mööda. niisiis, mu eesmärk, ideaal, unistus oleks saada hääleseadjaks.tahan olla see tüüp, kes teisi, vähem ägedaid tüüpe, laulma õpetab. muidugi võiks ise ka mussi teha selle kõrvalt, mis ongi selle asja võlu - oiiii kui lahtine graafik. samas, kui see mõte kohe ei õnnestu, võin vabalt minna ka kuskile kooli muusikaõpetajaks või midaiganes - kvalifikatsioon on ju olemas. ja ega need koolide muusikaõpetajad ka rohkem tööd ei tee, need käivad ka ju kahel päeval maksimaalselt. läheks siis kohe kahte kooli, teeks neli päeva nädalas tööd ja saaks kaks kuupalka. eriti hea ju.

lähen täna õhtul esimesse autokooli teooriatundi. eks ma natuke kardan ka. mitte teooriat, muidugi, vaid sõitu. sinna on õnneks piisavalt aega, et ma jõuan end ette valmistada. üritan nii jõulude paiku load tehtud saada, siis saaks uue semestri kõrvalt minna näiteks raamatupidamiskursustele - jälle oleks üks amet juures, mida päristöö kõrvalt teha. tuleb ikka mõelda, kuidas raha teha :)

kutiga ikka kõik hästi, no worries. ei oskagi vist praegu rohkem laineid lüüa.

päikest, m

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar