teisipäev, august 31

suve lõpp? FUCKIN' AMAZING!

reedel käisin emaga šoppamas. hiljem läksime marje, annemari ja liisaga helena juurde. mis te arvate, mis me seal tegime? aga loomulikult läksime kell kümme lasna mingile peole. suvapidu oli, suht lamp, ei pakkunud pinget väga. kolme paiku mõtlesime, et oleks aeg magama liikuda ja jalutasime annemariga läbi punase ja pae tänava ülemistesse. ülemiste eest saime häälega mõigu burksi, kus oli mingi kaader tüüpe kuskilt eriti suvalisest 60 km tallinnast asuvast kolkast, jumala purjus kusjuures. noh, ütleme nii, et see oli üks huvitavamaid burksitrippe viimasel ajal. läksime annemari juurde magama.

ärkasime laupäeval selle peale, et ta ema astus uksest sisse ja hüüdis, et tõi meile süüa. no olgu, sõime ja läksime linna, et helena juurest ära tuua annemari asjad, mis ta eelmisel õhtul lolli peaga sinna oli jätnud. meil oli igav ja siis läksime vanalinna rimmi. seal nägime kasparit, kellega me järgmised 3-4 tundi kuskil niguliste kiriku ees tsillisime. uskumatult tore oli, ega ma vähe ei naernud seal. läksime uuesti rimmi, et joogid osta ja läksime annemari juurde riiete järgi. üheksaks olime linnas tagasi ja liikusime vaikselt kristjani poole. sinna jõudsime peale kümmet. nad vaatasid kretsiga sweeney toddi, millega me liitusime ka. poole peal meil viskas üle ja läksime teise tuppa tsillima. tagasi minnes pani krets mängima hoopis charlie ja šokolaadivabriku, millest ma nägin umbes esimest 20 minutit. suht kiiresti kukkusin ära, kell oli mingi kaks alles.

pühapäeval tegin silmad lahti ja jube halb oli olla. avastasin telefonist smsi crissult, et kell 12:30 merivälja pargis on klassikokkutulek ja kutti ärasaatmine. nonii, läksime linna annemariga, võtsime hessist peekoniburksid ja liikusime meriväljale. me suutsime mingi kolmveerand tundi neid pisikesi kõrrejooke juua, ulme, eks? pargis oli pool meie endist 9D klassi. ma läksin korra koju, et soojemalt riidesse panna ja tagasi tulles liikusime tuldud teed tagasi kutti poole. olime ükshetk lihtsalt 15kesi ta maja ees ja kutsusime ta välja. ta tuli välja, me rääkisime taga juttu veits ja siis läksime minema. ta emal oli vaja seda pildistada, mis me oleme mingid eksponaadid vä : D. igatahes, läksin koju, lebotasin veits, kell oli mingi kaks alles. kuueks pidin linnas olema, et priidu, eike ja joosuaga kuhugi käesallu mingile 21. rahva peole minna. see pidu oli suht lamp, aga tore oli. magasin öösel 3 tundi priidu auto esiistmel magamiskoti sees, ei olnud külm, mkm.

esmaspäeval kell pool kümme ärkasime üles ja poole tunni pärast puhus priit nulli, niisiis saime liikuda. lasime küll kadi ja kristeli üle, nad tahtsid ka laulasmaa poole saada, aga sitta sellega : D. poole tee peal keila-joale nägime tee ääres jalutamas stinat, kes liikus marsa peale. võtsime ta peale ja liikusime priidu maale. vedelesime seal mingi tunnikese, käisime mere ääres ja värki, ootasime priidu vanaema ja venda. nii umbes üheks olin kodus, päris halb oli olla jälle. kahest mõtlesin, et lähen magan tunnikese, kuna ma pidin alles kuueks ülemistes olema, et rongi peale minna. kolmest ärgates karjus kristjan mulle, et ma pean hoopis pool viis seal olema. no nii, läks veidi kiireks. olin kodust poole tunniga väljas, käisin säästust läbi ja konkreetselt jooksin ülemistesse. jõudsin mingi 15 minti enne rongi väljumist, muidugi, oli mõte joosta eks. juba rongitripp selle seltskonnaga oli kirjeldamatult lõbus, ma olin neid tõepoolest igatsenud. vikipallu kohale jõudsime mingi enne kuute äkki või. no kohe läks joomaks, õudne. mingi kaheteistkümne paiku ma lõpetasin joomise ja mul tuli mingi räme kass kallale. hädast aitas välja hea seltskond, milles ma viibisin hommikul nii kella kümneni. magama ma ei jõudnudki.

teisipäeval, ma isegi ei ärganud, aga ikka oli jube halb olla. 10:43 pidi rong minema, et ma 12ks tallinnasse klassijuhataja tundi jõuaks. sittagi see rong läks, see oli 30. augusti plaani järgi. persse. helistasin isale ja kutsusin ta sinna maailmalõppu järgi, et ÄKKI õigeks ajaks linna jõuda. päris kino oli see, kuidas tanel mu isale seletada üritas, kuhu tulla. naljakas: jalutad tuppa sisse, tanel räägib telefoniga, samal ajal tantsides ja nägusid tehes, ja krissu ja entz vahivad teda lihtsalt mingisuguse pohmas poolkõva näoga. igatahes, sittagi ma linna jõudsin. poole üheks olin linnas. käisin koolist läbi ja võtsin õpikud. käisime isaga turul ja ehituspoes ja värki, täitsaõudne, kõht oli niiiii tühi, magu oli täiesti tühi. jõudsin koju, tegin süüa, sõin, magasin kaks tundi, sõin veel ja lihtsalt passisin. mingi tund aega vist üritasin välja mõelda, mis homme selga panna ja lõpuks otsustasin ikkagi esimese kostüümi, mis ma selga proovisin, kasuks. tüüpiline. nüüd pole enam mingit ulme und ka, aga ma lähen ikkagi magama, sest homme on esimene koolipäev ja i need my beauty sleep.

halb tunne on.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar