esmaspäev, august 23

suht vägev. kirjutan vahelduseks mõnest seiklusest. reede õhtul läksin kofferlastega ühtelaulmisele. mihkel, helen, tairi, mina. see oli suhteliselt läbikukkunud üritus, asi ei toiminud. noh, halvasti korraldatud ühesõnaga. sealt edasi mõtlesime, et lähme hessi, aga siis meil tairiga tuli hoopis parem idee reinu sünnipäevale minna patrickusse. läksime sinna ja jõime veits. mingi tunni-pooleteise pärast me ei viitsinud väga olla seal enam ja siis mm mõtlesime et tripime niisama mööda vanalinna ja otsime paremat pidu. privé juures jooksime silverile, kerlile, anksile, reelikale ja kaadrile otsa : D. nendega kokku jäimegi, käisime levikas ja hella hundi selles pargis ja tsillisime, jõime jne. mingi kolme paiku otsustasime, et dvj lähme lasna anksi juurde. kuna bussid ei käinud, siis ofc jala. neljaks jõudsime kohale ja viiest vajusin ma ära.

ärkasin kell kaks selle peale, et kerli helistas anksile, kes mu kõrval magas, et võiks tartusse minna :D. anks tegi talle muidugi selgeks, et kes liigutada viitsib. siis ärkasime vaikselt üles ja tegime süüüa ja. siis hakkasime uuesti jooma :D nojah, tüüpilised meie. mingi viie paiku otsustasin, et nonii, on aeg koju minna korra. käisin käbe kodus pesus ja kuueks olin jälle kodust väljas. liikusin anksi juurde tagasi, olin veits seal ja enne kaheksat läksime kerli ja tõnuga välja. sebisin endale juua ja silver viskas mu linna. sealt läksin otse priidu auto peale, et eero juurde sõita. mingi poole üheksaks ehk või midagi sellist olime seal ja kusjuures me olime esimesed. vaikselt hakkas rahvast kohale vajuma ja pidu läks üsna korralikult käima. jämmisime ja laulsime singstari (ei tea, miks mul hääl ära on -.-) ja üleüldse oli tore pidu. ma vajusin üsna varakult, mingi kahe paiku voodisse ära ja ärkasin ühest. öösel oli kõvem pidu ümberringi pidevalt, mitte et ma end sellest segadaoleks lasknud.

ühesõnaga nv jooksul ma sain niiiiiii palju endal südamelt ära rääkida, aga samas muresid tuli juurde ka. tüüpiline.
see lugu paneb küll südame põksuma.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar