laupäev, juuni 12

ah, mis, kurat. eile oli mata eksam, jaa. see oli suhteliselt lihtne tegelikult, ühe ülesandega panin vigast ainult. see selleks, õhtul oli pidu ka. peale eksamit läksime annemari juurde, tegime süüa jne, siis tuli uni. läksime magasime täiesti lambist 3 tundi. olemine läks selliseks värskeks ja õhuliseks. sellesmõttes, et oli plaanis küll, et okei-okei, me ei joo, aga noh jah. sellega läks, nagu alati läheb. igatahes läksime üheksaks linna ja siis kümneks peole. pidu oli iseenesest jumala kõva, aga mingil hetkel mul viskas üle, mingi masehoog tuli peale. annemari mingi tõmbles ringi nagu hull ja nautis täiega. mul oli nagu, eeee, ok. aga noh, pole hullu, peomased on tavalised mingitel momentidel alati nii või naa. mingil imelikul hetkel annemari korjas mingid uued tutvused endale ja siis ma jõudsin ka nendeni annemari otsides. nende samade tüüpidega läksime ka annemari poole edasi. öösel käisime burksi ka söömas, no minnee, kui hea oli SÜÜA. igatahes mingi viiest-peale viit saime magama ja ärkasime umbes kell üks. siis tulin koju ära ka.

muide, panime annemariga uue blogi püsti, jerks on ice, liisa, helena ja marje liitusid ka. selline kollektiivne ilusate meeste vaatamine. mulle sitaks meeldib, liisa reaktsioon meeldis ka, et esimene lehekülg tõmbas juhtme kokku juba. noh, igatahes, oli meeldiv. ja mulle meeldib mu blogi uus disain ka, eksju on ilus :) ?

1 kommentaar: