pühapäev, mai 2

ah ei ma olen täiega normaalne. järjekordne täiesti mõttetu nädal, kool on no nii pointless, et ma ise ka imestan juba. igatahes siiis. reedel käisime volbriküttel? ja olime niisama lahedad, teenisime puhvetis kasumit. jea. siiis läksime helena juurde: mina, annemari, markus, oskar, helena, neti, miina. väga tsill oli, kuigi ma kukkusin suuht varakult ära. igatahes siis ärkasin üles ja tsillisime pool päeva lihtsalt helena juures, nnii selline lebo oli. mingi nelja paiku jõudsin koju, veits tõmblesin jne, käisin pesus ära ja siis helistas kristjan ja kutsus lasna. no olgu, hakkasin sättima. siis tuli GENIAALNE idee, et läheks rattaga.
mustakivisse.
rattaga.
no oli jah hea idee. seni, kuni ma kuhugi päraperse maarjamäele ära eksisin, lõpuks end sisekaitseakadeemia juurest leidsin ja siis kosele jõudsin. ja siis kose mäest üles väntasin, ise samal ajal mõeldes, et ma ei jõudnudki testamenti kirjutada. OEH. päris ulme tripp oli. tagasi tulin see-eest ülikiiresti, mingi veits alla poole tunniga olin kodus. suht mõnus. mu jalad tapavad mind, aga noh olgu, las ta olla siis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar