laupäev, märts 27

vaheaeg on selline unine olnud. väga unine. täna eriti. esmaspäev-teisipäev-kolmapäev ma praktiliselt ei teinudki midagi. neljapäeva hommikul läksin lütseumisse katsetele. kuus tundi järjest lihtsalt pinge laes olla oli üsna vahva.

peale seda sain annemari ja susannaga kokku ja läksime solarisesse vist, ma ei mäleta, mis meil vaja oli sealt. no igatahes kommi kadus kuhugi ära ja me annemariga avastasime, et kapis on punkfilmiõhtu. jäime sinna, vaatasime kaks-pool tundi punkfilme mingi eriti teemasse inimestega. mulle meeldis tegelikult, väga meeldis. siis saime uuesti susannaga kokku ja siis läksime bussi peale, et tondile sõita.

jõudsime peokeskusesse kohale ja siis läksime joeli, annemari, kommi ja ailiga säästu. suhteliselt läbikukkunud tripp oli, me umbes istusime trammi peale, et sõita bussipeatusesse mis oli mõlemast trammipeatusest sama kaugel. jah, mida? ma ka ei mõistnud.

siis jõudsime tagasi tondile lõpuks. ma mõtlesin alguses, et ma niikuinii sealt kedagi ei tea. well, ma eksisin. astusin sisse ja umbes 25% inimestest olid mu tuttavad - koolist, koffrist, pidudelt, niisama linnast, projektidelt. see oli ülimalt veider imo, et kuidagi nii suvaliselt erinevatest kohtadest tekkinud tuttavad olid ühes kohas koos. üsna kontekstist väljas. noh, ööst ja hommikust pole pikemalt vaja rääkida, ma austan iseenda privaatsust ^^. hm, 9:15 jõudsin voodisse. koju. see oli nagu paradiis. siis magasin mingi kaheni.

poole seitsmeks olin jälle linnas, et jõlkuma minna. läksin sinna, avastasin, et midagi ei toimu ja läksime annemariga hessi, sest ma olin surnuks nälgimas. peale söömist läksime liverpooli tagasi. mul nagu tuju üldse polnud, mingi tuima näoga vahtisin ringi, ma ei viitsinud inimestega rääkidagi. ega ma seal kaua ei vahtinud - mingi poole kümne paiku hakkasime astuma annemariga, noh, selles mõttes, et oli ka juba aeg. jõudsin koju, nüüd vaatasin paar osa skinsi ja polegi suurt midagi teinud.

ahjaa, ma sain prantsuse lütseumisse sisse. ma segaduses jälle. mõtlen koguaeg, et kas on parem sinna minna või 21-sse jääda. lütseumis ma saaks prantsuse keelse põhja alla. ja seal on paremad õpetajad. aga samas 21-s on tuttav keskkond, tuttavad inimesed. see on nagu pesast lahkumine või nii. ma natuke kardan seda. aga peab vist sellegipoolest lütseumisse minema, sest prantsuse keelt ma armastan ja ma tõepoolest tahaksin seda nüüd ühel hetkel osata ka, praegu on üsnagi viimane aeg õppima hakata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar