laupäev, märts 20

eile oli kooli viimane päev. tõmbasime 12st annemariga linna ära, üle viskas filmide vahtimine ja see mõttetu passimine, mis seal toimus. siis läksime eat-i, joeliga. saime täiesti kogemata kahe ülitoreda tüdruku, linda ja eevaga tuttavaks. siis mingi hetk hakkas uni peale tulema, läksime solarisesse, et 69-t osta : D. classic meie, eks? vahepeal oli meie seltskond märgatavalt suurenenud ja ma olin sealt enne näinud vaid annemari ja joeli. väga kihvt oli, et niimoodi ehku peale võib nii toredate inimestega tuttavaks saada.

siis läksin muusikakooli, kus me olime orkestritunnis mingi vennaga kahekesi. no minge fu, ausõna. mõtlesin, et ime ka et keegi seal ei käi, kui keegi teine KA ei käi. see on nagu surnud ring niimoodi ju!

edasi sain henriga kokku ja läksime liverpooli. meid oli alguses mingi 3-4 tükki, aga lõpuks oli meid lihtsalt SITAKS. ma isegi ei viitsinud üle lugeda kogu seda läbu, mis seal toimus. täiega tore oli igatahes, ma olin absoluutselt teise seltskonnaga, kui tavaliselt ja mulle väga meeldis see vaheldus. in fact, ma arvan, et nii on parem. teatud inimesed lihtsalt tõmbavad iq-d alla, you know : ).

aga mulle väga meeldis. tsill!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar