reede, juuli 16

nii. otseloomulikult pole ma jälle kaks ööd kodus maganud. ja ma naersin end just lolliks, sest tund aega tagasi lõppes räme padukas ja mu naaber kastab lilli :D.

igatahes, teisipäeval saime A-ga neljast kokku ja läksime linna. seal saime K-ga kokku ja trippisime järve selverisse. seal oli konditsioneer, jupjup. ostsime joogid-söögid ära ja istusime suvalisse kohta maha, et nii, nüüd me ootame bussi. selveris, kusjuures. lõpuks saime bussi peale ja trippisime K poole. see, mis seal toimus, oli konkreetne lebo. see tähendab, oligi nagu. Wii, õlled ja palavus, noh. siis hakkas rahvas kohale vajuma ja me läksime välja grillima, siis oli veel valge kusjuures, ma mäletan. ma seda momenti ei mäleta, kui me tuppa tagasi läksime, aga mingil hetkel igatahes läksime. päris hea oli olla juba. oluliselt vist enam ei toimunudki midagi, me A-ga vajusime eemale ka. kunagi öösel jäin magama ja ärkasin 11-12 paiku jõhkra palavuse tõttu. see ei ole päris normaalne, kui toas ~35 kraadi sooja on. õhk ka ei liigu. me jäime neljakesi ja otsustasime Rakusse ujuma minna. karjäär oli soojem kui normaalne vannivesi, see on halb juba :D. siis me avastasime, et bussini on 9 minutit ja me joooksime konkreetselt läbi metsa, see oli kindlalt üle poole kildi, mis minu kohta on kõvem spurt. üsna vahva oli. siis me jõudsime bussile ja kõik lihtsalt tilkusid higist - nii palju siis ujumisest. käisime poes ära, täiendasime varusid ja läksime järve parki vms see on istuma, sest bussini oli 40 minutit. jõudsime tagasi, ma käisin pesemas ja siis tegime süüa. jõhkralt hea mingi sweet and sour kaste oli, ulme. [kõht on tühi, peaks süüa tooma..] siis mingi hetk me jäime K ja E-ga kolmekesi ja tegime õlled lahti. vaatasime road trip: beer pongi ja lihtsalt tsillisime. hiljem tulid kõik teised, siis käisime me korra E pool, võtsime kitarri, piibu ja krõpsu. SIIS läks pidu lahti. suht hulluks läks, sest me mängisime joogimängu, aga kuna kõik olid omad, oli täitsa pohhui. ma vajusin mingi nelja paiku ära ja ärkasin mingi ühe paiku äkki vä. läksin suurest toast oma telefoni tooma ja avastasin, et me olime K-ga kahekesi jäänud. mingi kahe paiku ajasime end püsti ja koristasime korteri ära. päris halb, kui palju taarat võib kahe päevaga tekkida. igatahes mingi teooria oli, et me viisime selle metsa ja siis mingi päev K ja E viivad ära selle :D lamp, tean. naljakas oli ka. ja siis me K-ga olime nagu laibad. lihtsalt vedelesime. me pmst ei viitsinud rääkida isegi üksteisega. mingi pool neli hakkasin koju liikuma, enne kuute olin kodus. elutripp jällegi. ma luvin seda seltskonda ka, jõudsin jälle ringiga nendeni tagasi.

ja teie, kes te mu blogi loete ja mu hingeelu üle rannas arutate, rääkige minuga ka vahel :D:D.

ily :*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar