pühapäev, juuni 20

nii. põhikool on läbi. teate mis? i don't give a fuck. palju toredam on lolliks minna ja kaks kuud lihtsalt pidu panna. viimased kaks päeva toetavad päris kenasti mu kõige suuremat hirmu, et ma olen väga käest ära. olgu, alustan reedest.

reedel lõpetasin. noh, põhikooli. peale seda tulime sugulastega siia, väike grill ja eine, niisama. siis ema viskas mu annemari juurde mõiku ära, kus läks peoks. KOHE nagu. saun, õlled, mehed, naised. kõik oli viis pluss, täielikult. ööst iseenesest ma ei räägi, säilitan oma diskreetsuse ja veidi salapära. kell viis olin kodus, taksoga tulin, suht positiivne.

eile ärkasin kell kaks ja kuna ma juba kolm kodust väljas pidin olema, läks üsna kiireks. noh, käbe riidesse ja minekut. kuidagi juhtus nii, et ma olin hoopis kolmeks linnas juba. 16:15 läks rong ja tunni pärast olime kehras. juba kuuest hakkas joomine pihta, mina võtsin rahulikumalt. noh, mis rahulikult, selle nädalavahetusega tuli 17 ühikut. vot kui tore. igatahes millalgi öösel mul hakkas jõhkralt igav ja siis ma istusin kaks tundi oma telefoni ja ipodi ja kolme paki krõpsudega. siis tuli kristin ja ütles, et ta isa autos, mis kell kaks kehrasse jõuab, on tallinnasse üks vaba koht. sebisin endale helena juurde ööbimiskoha ja kolmeks olin linnas ja magasin.

mul on üldse viimasel ajal selline veider harjumus kõikidelt pidudelt poole pealt ära minna. tegelikult see on täiesti põhjusega, et ei juhtuks midagi sellist nagu reedel. see on väga halb. mina olen väga halb. raske elu. siiski minu arust on üsna vaimukas, et läksin klassipeole kehrasse ja ärkasin tallinnas helena juures. ainult mina oskan niimoodi endaga hakkama saada.

aga mainiks ära, et nüüd on suvi. ja ma ei kujuta ette ka, mida oma ajaga, VABA ajaga that is, peale hakata. praegu istun siin ja üldse ei viitsi liigutada. samas miks ma peakski, ma olen vaba. paari päeva jooksul saan uue telefoni ka ja kõik üldse loksub vaikselt paika.

ja ma arvan, et tänase päeva lugu on see. need sõnad ja kõik, mis selle loo juurde kuulub, on nii mina, nii praegu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar