pühapäev, aprill 25

nii palju siis millegi ära otsustamisest, sellega feilisime. aga tundub, et ilus öö oli. oo, ilus öö :D. ja mulle meeldib see ka, et mul on peegeldavad päikseprillid, kust mu loojas silmad läbi ei paista. ah mu roheline särk sai vahepeal valmis. sitaks ilus tuli, varsti hakkan käima ka sellega, kui see ära hinnatud saab. yay : ). ma olen nii heas tujus, nii õnnelik ja värki, kuigi ülisitt on olla. tegelikult nii hull enam ei ole, aga kui me annemari juurest bussi peale läksime, siis mul oli küll selline tunne, et ty, aga ma parem jalutan.

mind sellegipoolest ikka veel solvab, et mind ei usaldata vist või ma ei teagi milles probleem on. igatahes ma saan kõigest, mis midagi loeb, kuskilt läbi teiste inimeste teada. see ei ole üldse hea. võib-olla on asi minus, võib-olla olen ma lihtsalt jaburalt avameelne. ja kuna ma ise selline olen, ootan ma teistelt sama. ma ei teagi, kus nüüd asi on. teeb haiget ja värki ühesõnaga see. noh, olgu, pean üle elama, sest praegu on minu kord õnnelik olla : ).

issand, tulin just koju, tagi eest lahti ja varrukad üles tõmmatud, minnee kui HEA SOE õues on. lihtsalt nii suve tunne. ja kuna nüüd on kohekohe mai, siis on kohekohe suvi ka. ja mul on niikuinii nüüd koguaeg peod ja värgid, saab hommikuti selle üliilusa päikesepaistelise ilmaga koju tulla, ma olen nii rahul.


tere päike, mas :*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar