laupäev, aprill 17

issand JUMAL :D. väga ulme. mis kuradi ajast ma siia pole jõudnud, seda ma ei tea. eelmine nädalavahetus ma ei maganud, ma õmblesin. samuti esmaspäeval ja teisipäeval. kolmapäeval oli šõu LÕPUKS. mitte et meil väga hästi oleks läinud, aga ma ise olen rahul, meie ise oleme rahul. ja aitäh teile, annemari, helena, liisa, liisi, marje, miina, marilin, priit, arko ja alex. selle kollektsiooni tegemine oli jõhkralt kihvt, just teiega.

eile tegime afteka. mõned küll ei jõudnud kohale, aga liisa, marje, helena, annemari, mina ja priit olime kohal. pluss veel moešõu väliselt daniil, caroly ja joosua. põhimõtteliselt oli väga fucked up :D nii palju, kui ma üleval olin, sest see nädal aega mitte magamist tegi oma töö, et ma umbes ühe paiku ära oleks vajunud. sitaks lõbus oli sellegipoolest.

aitäh kallikesed, et te mul olemas olete ja et ma iga kell teie peale loota saan :*

ma lähen nüüd pesema, tsau

1 kommentaar:

  1. damn. ma oleks ikka pidanud ka tulema, nagu näha siis Tšehhi lendamisest ei tule niikuinii midagi välja..

    VastaKustuta