neljapäev, märts 18

ma feilin postitamisega. reaalselt. ma iga õhtu mõtlen, et jaa-jaa, postitan hiljem ja siis lõpuks läheb meelest ära. oeh. samas midagi pole juhtunud. noh, reedel käisime hannese juures(appi, ma pole sellest rääkinud või?) issand polegi. nädal aega praktiliselt kirjutanud pole. noh, olgu.

reedel käisime hannese juures siis. neti, mina, brain, hannes, kristjan, arko ja priit. fuck off, blogspotile ei meeldi teie nimed, punased jooned on all :/. nii, siis istusime niisama, pidu-värki-särki. pole üldse oluline mis seal toimus tegelikult : D. teised kõik läksid öösel tapperisse, me vajusime hannesega magama ära kohe vist, ma ei tea, suhteliselt tühjad momendid seal.

igatahes laupäeva hommikul ema helistas ja ütles, et nii, nüüd lähen linna ja saan nendega kokku ja siis sõidan ääsmäele simmu sünnipäevale. positiivne. no õõtsusin linna siis, vahtisin mingi pool tundi, enne kui nad ka jõudsid ja siis pressisin ennast totaalselt täistopitud autosse. positiivne. ülimalt. siis trippisime sinna. jõime sõime naersime jee. õhtul millalgi jõudsin koju. ma olin nii läbi omadega et ma ei viitsinud MITTE midagi teha, oeh. pühapäev oli sama lamp, olesklesin lihtsalt. vahtisin sarju vist ja maa ei teaa.

esmaspäeval kooli ja siis arvestusele. jõudsin koju kell tuhat, surin ära ja siis tegin 2 tundi matat. normaalne, kas pole? teisipäeval umbes sama lugu, ma kusjuures ei mäletagi teisipäeva. aa me käisime crissuga grand maris söömas. ülitsill oli. tegime lambist mata töövihikut, jee ülipõnev. siis kunagi koju ja tsill. kolmapäeval koolis ei käinud, lambist, eksole. tegin üüülihead süüa endale. jei. vaatasin praktiliselt terve kuuenda hooaja meeleheitel koduperenaisi ka ära, ma nii into that. samal ajal tegin neli ja pool tundi mata kordamist ka. ma suhteliselt serious nende katsete suhtes vist, et ma NII palju viitsin. ise ka ei usu. täna oli ka totaalselt lamp koolipäev. kahest sai läbi, siis läksime crissu ja annemariga solarisse 69-t jooma. me suhteliselt normaalsed ikka. siis käisin muusikakoolist läbi, mängisin täpselt kaks lugu ja tulin koju. ülimõttekas nädal lihtsalt, ma ei või. sama hästi ma oleks võinud magada kogu see aeg. aga kusjuures ma sain näiteks kõik hinded korda, mul kõik neljad-viied. ma jumala rahul.

hetkel mängib korraga alice in wonderland, twilight ja harold and kumar soundtrack. kujutage nüüd ette, kui VEIDER kooslus? täiesti teemast väljas. aga oh well üsna minulik. moealased ideed on mul kusjuures totaalselt otsas, seoses nende päeva piltide ja värkidega. kui kunagi rohkem aega ja viitsimist on ja kui mu kõht parasjagu end lolliks ei korise, siis võib-olla isegi võib : ).

teate mis, ma tahan kevadet. nüüd hakkab tõesti aitama sellest vahetpidamatust lumesajust ja hallikas-pruunikast lögast, mis igal pool vedeleb. mine ära, sitt. ausalt ka. keegi ei taha sind enam siia, aga tule detsembris jälle.

(#)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar