laupäev, veebruar 13

ah kurat, nii palju siis ilma alkoholita olemisest. ja sittagi ma eile arvutisse jõudsin : D aga põhimõtteliselt ma ee. käisin koolis, käisin poodides ringi ja läksin jõlkuma. oeh. liverpool on nii rutiinne, alati läheb samamoodi. mitte et ma palju jooksin või midagi, lihtsalt kõik on alati nii klišee. selleks ajaks, kui ma koju jõudsin, mingi 12 paiku siis, olin ma nii läbi, et võtsin veits süüa, lugesin pool tundi raamatut ja lihtsalt kukkusin magama. ja siis keegi tark suutis mulle kell pool kolm öösel helistada ja klubisse kutsuda vms. ma ka ei mäleta enam, mis ta mulle rääkis.

nüüd käisin emaga linnas, ostsime mulle särgiriide ära, roheliste ruutudega, ülinunš. ja siis ostsime KILO KIRSISTRUUDLIT. ma söön kirsistruudliks end kohe. ja joon teeks : D ja eee. jah. vaatan how i met your motherit ka edasi ja naeran niisama : ) päeva lugu on see.
take your shirt off, honey.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar