laupäev, jaanuar 30

järjest naljakamam ja naljakamam.

oeh. eile oli mihkli sünnipäev. OEH : D. aga see selleks. ma tahaks atm midagi ülihead teha, aga suht keeruline on liigutada end. sellise pohmakaga. fuuuh. ma ei saa aru, kas mul on igav elu, või mis keiss on, et mul mittte midagi öelda pole. sest mul pole ju igav elu.

järgmine reede on tapper. jälle. mul on selline tunne, et seee vajub küll väga käest ära. aga kõigepealt tuleb veel nädal aega bsi üle elada, et sinnamaani jõuda omadega.

hah, kool on ka niii lamp : D. olümpiaadid olid see aasta nagu, ee oli ka midagi või. füsa oli lihtsalt ajuvabalt raske. jah, ma räägin laupäeva hommikul koolist, normaalne, eks? põhimõttttteliselt mul on kuidagi väga head hinded praegu. üks mata kaks on, aga sellest me ei räägi, selle ma teen järgi. otsustasin ära, et võtan valikeksamiks füüsika hoopis, siis on lebod konsultatsioonid, Sildnikuga : ). haha, mis ma just avastasin, keemias on jälle venelased arvuti taha lastud - esmaspäevaks on mitallide reageerimine hapete ja veega. andekas suht : D.

mis eile päeval põhiteema oli, oli esiteks see valem. mis me mihkli särgile trükkida lasime, lorenzi jõud, või midagi sellist. selle dešifreerimine oli üsnagi menukas. teine päeva tipphetk oli see, kui mu kotist korduvalt neljakilone melon avastati. "ou, mari, sul on melon kotis. miks sul melon kotis on?"

OH MIS MA SAIN EILE. ma sain alice imedemaal audiobooki! JEA. ma olen sitaks õnnelik nüüd : D alice oli juba õige tüdinud istumast tegevusetult õe kõrval jõepervel...mis kasu on raamatust, kus pole ei pilte ega kõnelusi? täitsa haige, ma pole vist normaalne, et see mulle nii väga meeldib.
täna ma lugu ei vali, aga tänase päeva raamat, on KINDLASTI Alice Imedemaal, Margo Mitti esituses. hell yeah, bitches.

"ole rahulik," ütles Tõuk.
"on see kõik?" küsis Alice ja neelas pahameele alla nii hästi-halvasti kui suutis.
"ei," ütles Tõuk.

"kas sa ei tahaks mulle ütelda, kuhupoole ma siit peaksin minema?"
"see sõltub suuresti sellest, kuhu sa tahad välja jõuda," ütles Kass.
"mulle on enam-vähem ükskõik, kuhu -" vastas Alice.
"siis ei ole tähtis, kuhupoole sa lähed," sõnas Kass.
"- kui ma ikka k u s k i l e jõuan," lisas Alice seletuseks.
"oh, selle peale võid kindel olla," ütles Kass, "kui sa ainult kõnnid küllalt kaua."

"ma ju ütlesin sulle, et v õ i ei kõlba kellavärgile!" lisas ta ja vaatas vihaselt Märtsijänesele otsa.
"see oli kõige parem või." vastas Märtsijänes mahedalt.

edit: päeva lugu on 100% SEE!

1 kommentaar: